Mat Tipsen!

Välkommen Hit!!

Välkomna till min sida!

Här kommer jag att lägga upp lite recept som jag tycker att man borde prova och även svara på frågor och ge råd!



Information om mig:

Jag är utbildad kock och har jobbat som kock i ca 4 ½ år.
Just nu så jobbar jag som köksansvarig på en catering firma
som även lagar mat till en låg/mellanstadie och högstadie skola.

Min uppgift är att skriva menyn och laga maten
(så jag har lite erfarenhet om mat och recept).



Jag på jobbet!
 
Av mig!



Varför Skapade jag den här bloggen?

Den här bloggen skapar jag för att kunna ge tips och råd till den som kanske vill ge det där lilla extra på helgmiddagen eller kanske bara har brist på ideér.

Jag kommer självklart att lägga upp lite roliga vardagsrecept och veckomenyer.

Men om ni själva har tips eller frågor om mat, recept eller kanske även någon veckomeny så är ni hjärtligt välkomna att skriva in dom på kommentarer så kommer jag att försöka svara på alla frågor så fort som jag bara kan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marléne
skriven :

Hej! riktigt användbar blogg du skaffat Danne.. måste prova några av recepten..=P